رنگ های ترند سال 2022

رنگ های ترند سال 2022

در حالی که وارد سومین سال همه گیری بیماری کووید 19 می شویم، ترند رنگ ها به گونه ای تعیین شده اند که حس امید به زندگی و هیجان را در ما تقویت کنند. در بین رنگ های ترند سال 2022 که منتشر شده اند، اکثر رنگ های روشن به چشم می خورند. پنتون در ماه دسامبر، رنگ آبی مایل به بنفش که نماد اعتماد به نفس و انرژی مثبت است را به عنوان رنگ سال 2022 اعلام کرد. همچنین رنگ های آبی پاستلی، آبی پودری، آبی روشن و سبز آبی تیره، از دیگر رنگ های انتخاب شده توسط موسسه پنتون هستند.

دقیقا مثل سال های گذشته، بسیاری از رنگ های سال 2022 از رنگ های موجود در دل طبیعت الهام گرفته شده اند. به عنوان مثال، رنگ زرد روشن اعلام شده توسط پنتون از رنگ گل نرگس ایده گرفته شده و منعکس کننده انرژی مثبت باغ بهاریست. به همین ترتیب رنگ های بژ هم از سواحل تابستانی، سبز زمردی نیز از گیاهان بهاری برداشته شده اند. در مقاله رنگی مد و موودی تمامی رنگ های ترند، از ابتدا تا انتهای سال 2022 را برای شما جمع آوری کرده اییم. پس ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید!

رنگ های ترند سال 2022

رنگ های ترند سال 2022 توسط موسسه پنتون

همانطور که در ابتدا مطلب نیز اشاره کردیم، رنگ آبی مایل به بنفش که به عنوان رنگ سال 2022 انتخاب شده است. این موسسه برای فصول مختلف سال، رنگ های متنوعی را برای دوستداران مد در نظر گرفته است که در ادامه به شرح کامل آنها می پردازیم.

بهار و تابستان  امسال از نظر پنتون چه رنگیست؟

آبی پاستلی، آبی کاربن، آبی پودری، آبی ملوانی، قهوه ای شیر کاکائویی، سرخابی گل کوکب، قرمز گوجه ای، زرد روشن، سفید، طوسی شنی، سبز دریایی تیره، طوسی، دودی، صورتی پودری و صورتی روشن، رنگ های اعلام شده توسط موسسه پنتون برای بهار و تابستان امسال می باشند. همچنین اگر میخواهید در مورد ترند اکسسوری امسال بیشتر بدانید، به مقاله ترند اکسسوری در بهار و تابستان 2022 حتما سر بزنید.

تن های مختلف آبی در رنگ های ترند سال 2022 برای بهار و تابستان

رنگ آبی که معمولا در دریا و آسمان دیده می شود و به ندرت آن را در طبیعت مشاهده می کنیم، نماد آرامش، سلامتی و ملایمت است. آبی پاستلی ، آبی کاربن، آبی پودری و آبی ملوانی نیز از طیف های این رنگ زیبا می باشند و افسردگی و خمودگی را از روح بیننده خود دور می کنند. در بهار و تابستان امسال می توانید در بخش های مختلف استایل مونو کروم خود، از ترکیب این رنگ ها استفاده کنید.

رنگ های ترند بهار و تابستان 1401

بهارتان را صورتی کنید!

تحقیقات گسترده روانشناسان نشان می دهد که تن های مختلف صورتی، تاثیر مستقیمی بر روی اعصاب دارد. به عبارت دیگر، این رنگ شما را از استرس و تنش های عصبی دور کرده و عصبانیت را تا حد زیادی در افراد کاهش می دهد. این رنگ سمبل عشق و امید بوده و در سراسر دنیا به عنوان رنگ دخترانه شناخته می شود. به همین دلایل، رنگ های سرخابی گل کوکب، صورتی پودری، صورتی روشن نیز به عنوان رنگ های ترند سال 2022 در بهار و تابستان انتخاب شده اند.

رنگ های ترند سال 2022 در پاییز و زمستان، از نظر پنتون

  • نارنجی مایل به قرمز
  • زرد وانیلی، نارنجی نئونی
  • ارغوانی، سبز زمردی
  • صورتی ملایم
  • آبی آسمانی
  • قهوه ای کاراملی
  • آبی تیره، زیتونی
  • طوسی روشن
  • گلبهی روشن
  • سربی
  • سبز دریایی تیره
  • طوسی مایل به آبی

رنگ های ترند سال در پاییز و زمستان 2022

رنگ سال تعیین شده توسط WGSN(موسسه پیش بینی ترند در لندن)

رنگ سرخابی گل ارکیده که حس مثبت زندگی را افزایش داده و انرژی های منفی را از روحمان دور می کند; به عنوان رنگ منتخب سال توسط موسسه WGSN است.

رنگ سال 2022 توسط کمپانی ETSY

کمپانی ETSY که عرضه کننده انواع محصولات دست ساز و وینتیج در آمریکا و یکی از خط دهندگان دنیای مد است، رنگ سبز زمردی را به عنوان رنگ منتخب سال 2022 اعلام نموده است. سبز زمردی که یکی از رنگ های سلطنتی نیز به شمار می آید، سمبل قدرت، ظرافت و پیشرفت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌های محصولات

X