شال و روسری ترند 1401

شال و روسری ترند 1401

شال و روسری یک اکسسوری بدون زمان بوده و تاثیر به سزایی در تکمیل استایل خانم ها دارد. در دنیای امروز روسری نه تنها در ایران، بلکه در دنیای فشن نیز مورد توجه همگان قرار گرفته است. طرح، رنگ و جنس شال و روسری تحت تاثیر پیشینه فرهنگی و سبک های هنری مورد پسند جامعه، در سال های مختلف تغییر می کند. به همین دلیل است که حتی در طول یک دهه، رنگ ها و نقش های متفاوتی از روسری و شال را در بازار می بینیم. چیزی به فرا رسیدن سال 1401 باقی نمانده و وقت آن رسیده که لیست خریدمان را در گوشه ای از ذهنمان بنویسیم. مد بانو در این مقاله قصد به شما بگه که در سال 1401، چه شال و روسری ترند هستند. 

انتخاب روسری یا شال متناسب با یک استایل، کار چندان ساده ای نیست. پشت این انتخاب، سلیقه، هماهنگی با سایر بخش های استایل، شغل، تجربیات، حالات روحی، مد و بسیاری موارد دیگر قرار گرفته اند. انتخاب شال و روسری مناسب، زیبایی چهره شما را بیشتر به نمایش می گذارد. پس، از کنار ترند شال و روسری به همین سادگی نگذرید! بهترین استایلیست های دنیا در مورد طرح، رنگ و جنس شال و روسری، نظرات متفاوتی دارند و هر کدام را به صورت مجزا بررسی خواهیم کرد.

انواع شال و روسری ترند از لحاظ جنس و رنگ

با توجه به اینکه ضخامت پارچه های مختلف و بافت آنها با هم کاملا متفاوت می باشد، روسری های بافت و موهر به درد فصل های پیش رو نمی خورند. اگر برای انتخاب روسری یا شال خود برای عید امسال هیچ تصمیمی نگرفته اید، نگاهی به تیتر های زیر بیندازید. این عناوین به شما در انتخاب بهتر کمک خواهند کرد.

روسری ترمه دوزی شده بنفش

همانطور که میدانید بنفش ملایم جزو رنگ هاییست که موسسه پنتون به عنوان رنگ سال معرفی کرده است. پس خیلی هم عجیب نیست که رنگ بنفش در شال و روسری ترند امسال هم دیده شود. روسری های ترمه دست دوزی شده با نقش گل، انتخاب ایده آلی برای عید امسال خواهد بود. همچنین می توانید روسری های ابریشمی و یا نخی در همین رنگ را در انتخاب های خود بگنجانید.

شال رنگ سال

شالی با گرادیانت صورتی

شالی با تمامی تن های صورتی از تیره تا روشن یا برعکس، یک انتخاب دخترانه و رمانتیک برای بهار و تابستان امسال است. برای ست کردن این سال می توانید از سه رنگ آبی آسمانی، طوسی روشن و خاکستری استفاده کنید. دقت داشته باشید که پارچه هایی با جنس لطیف مثل حریر و نخ، برای شال گرادیانت صورتی بسیار مناسب تر خواهد بود.

شال و روسری ترند با رنگ ابر و بادی

این طرح کلاسیک اولین بار در قرن دوازدهم میلادی در ژاپن اختراع شد. سپس طراحان ترک آن را در صنعت مد مورد استفاده قرار داده و در نهایت در سال 1700 وارد دنیای پرتلاطم مد اروپا شد. چاپ دیجیتال ابر و باد یکی از طرح های جذاب برای شال و روسری ترند 1401 می باشد. فقط دقت کنید که رنگ شال با رنگ پوست، مو و چشمانتان هماهنگی داشته باشد تا زیبایی چهرتان را بیشتر کند. اگر رنگ پوست و مویتان روشن است، می توانید از طرح ابر و بادی با رنگ های تند و شاد استفاده کنید. این رنگ ها چهره شما را شادابتر و بهاری تر نشان می دهند.

ترند روسری 1401 از لحاظ طرح و نقش

اگر به 10 یا 20 سال قبل بازگردیم، خواهیم دید که طرح پارچه های مورد استفاده در آن زمان بسیار متفاوت تر از حال بوده است. همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفتیم، طرح و نقش پارچه ها با توجه به فرهنگ و اتفاقات هر دوره ممکن است متفاوت باشد. شال و روسری ترند امسال نیز با توجه به عوامل مختلفی، در نقش ها و طرح های زیبایی توسط استایلیست های خبره تایید و وارد دنیای مد شده اند.

شال و روسری ترند 2022

طرح های شلوغ سیاه روی زمینه سفید

این طرح برای استفاده روزمره ایده آل می باشد؛ چرا که دو رنگ سیاه و سفید استفاده شده در این نوع طرح ها با همه رنگ مانتو و شومیز به راحتی ست می شود. اگر می خواهید نکات بیشتری در این زمینه بدانید، سری به پیج اینستاگرام مد و موود بزنید. 

اشکال و نقوش مصر باستان بر روی روسری و شال ترند 1401

نقوش مصر باستان یکی دیگر از طرح های پیشنهادی استایلیست ها برای شال و روسری ترند امسال می باشد. این طرح شامل نماد های مصر باستان و فراعنه، چشم هوروس، ققنوس و … هستند. تمامی این نقوش نشان دهنده زندگی، معنویت، احساسات و انرژی های مثبت می باشند؛ که در شرایط فعلی جهان، همه ما به این انرژی های مثبت به شدت نیازمندیم.

شال و روسری طرح مصر باستان

روسری و شال ترند با چاپ دیجیتال طرح پوست حیوانات

امسال نه تنها در روسری و شال بلکه در لباس ها، سایر اکسسوری ها و دیزاین منزل نیز، طرح پوست حیوانات به شدت مد شده است. نقش های پوست مار، پلنگ، ببر، گورخر، تمساح و… از جمله طرح ها محبوب مورد استفاده در مد و استایل می باشد. اگر شال یا روسری شما یکی از این طرح ها باشد، برای ست کرن آن می توانید از رنگ های خاکستری ملایم، بژ و طوسی کمک بگیرید. در نهایت استایلی جسورانه و جذاب خلق کنید. 

شال و روسری ترند 1401

جذابیت بیشتر با طرح های رترو

همانطور که می دانید، دنیای مد چند سالیست که علاقه شدیدی به بازگشت به گذشته دارد. شال و روسری ترند 1401 هم از این قافله عقب نمانده است. یعنی تمامی طرح هایی که 20 الی 30 سال پیش مد بودند، اکنون نیز مورد توجه قرار گرفته اند. پس وقت آن رسیده است که سری به گنجه لباس مادر بزرگ هایمان بزنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌های محصولات

X